Školení pro pobočky

Správně našlápnutá pobočka Partners Market má nejen kvalitně zaškolené koncipienty, ale také jasno v tom, co je pro klienty nejlepší. Dobře nastavený systém v komunikaci s klientem, tah na branku v domluvě a realizaci schůzek. A v neposlední řadě možnosti a schopnosti vzdělat nováčky tak, aby se z nich stali skuteční profesionálové.

Piggy bank on the old wooden background, top view

Cítíte, že vaše pobočka chce a může růst? Pak máte jeden krok za sebou. A s těmi ostatními vám ráda pomohu. Jako lektor metodiky vaše koncipienty zaškolím a udělám z nich profesionály. Rozhýbu váš tým ke správným aktivitám. Naučím ho, jak vést efektivní telefonické rozhovory.

Vaše nováčky vzdělám během několika týdnů. A pak už budete od dosažení cíle – spokojených zákazníků – jen opravdový krůček.

Jaký je můj ověřený recept na úspěch?

Absolvování moderního finančního šestiboje.
Čím více disciplín nováček zvládne, tím rychleji poroste celý tým. Na 100 %.

Životní pojištění (20 %)

Metodické školení od základních pojmů přes rizikové skupiny, pojištění dětí až po shrnutí produktů obchodních partnerů.

Délka školení: 4 hod. denně, 6–7 dní

Investice (20 %)

Metodické školení od základních pojmů přes základy tvorby portfolia, hry na hypotéku až po shrnutí produktů obchodních partnerů.

Délka školení: 4 hod. denně, 5 dní

Bydlení (15 %)

Metodické školení od základních pojmů přes typy hypotéčních úvěrů, jejich refinancování až po metodiku pojištění k úvěrům.

Délka školení: 4 hod. denně, 2 dny

Penze (10 %)

Metodické školení od základních pojmů až po nastavení penzijního systému v ČR a ve světě.

Délka školení: 4 hod. denně, 1–2 dny

Finanční plán (15 %)

Metodické školení od postupu při zpracování finančního plánu přes časovou osu až po zdroje informací potřebných ke kvalitnímu výsledku.

Délka školení: 4 hod. denně, 1–2 dny

Telekomunikační dovednosti (20 %)

Naučíme vás:

  • zpracování námitek
  • plynulé komunikace
  • řešení nestandardních situací (např. klienti se špatnou zkušeností)
  • získávání doporučení”

Praktické i metodické školení zahrnuje zpracování námitek, trénink plynulé komunikace, řešení nestandardních situací a efektivní získávání doporučení.

Délka školení: Dle potřeby pobočky a jednotlivých koncipientů

Lektor: Nikola Slezáková

Kontaktujte mě